maanantai 12. joulukuuta 2016

Terve Suomi!

Huh, pitkä paussi täällä blogissa olikin. 

Lääkärimatkan tuloksena olen palannut Suomeen ja jättänyt hyvästit Etiopialle. Olen tässä viime viikot prosessoinut päässäni asiaa, mutta luulen, että tajuan koko asian vasta pitkän ajan kuluttua. Onneksi lääkärit antoivat aika suorat mielipiteet tulevasta ja siitä, etten voi palata pitkäksi aikaa Etiopiaan. Minun itseni ei tarvinnut näin ollen puntaroida mahdollisuuksiani. Lääkärien selvin viesti oli, ettei nuoren (ihanaa kun joku kutsuu vielä nuoreksi) ihmisen kannata riskeerata omaa terveyttä. Olen tosi kiitollinen näille lääkäreille, jotka olivat niin selkeitä "tuomioissaan"!

Kaiken myllerryksen keskellä oon päässy nauttimaan ihanista jutuista täällä Suomessa! Tänään esimerkiksi pääsin korkkaamaan hiihtokauden! Tulin ladulta aivan hajalla. Huomena sattuu! Oon myös fiilistellyt kauniita jouluvaloja ja kuunnellut jouluradiota. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti