maanantai 17. elokuuta 2015

Kesäkuvia

Loma tuli ja meni. Mulla oli ihanaa aikaa Suomessa, vaikka osittain se menikin tukkaputkella juosten. Valitettavasti en ehtinyt nähdä kaikkia ihania ihmisiäni, mutta seuraavalla kerralla sitten!

Kun lähdin Suomeen, olin ajatellut että kuivatan mun vedensuodattimen. En sitten ihan tajunnut, että kun tuun yhden aikaan yöllä kotiin saatan kaivata puhdasta vettä. Täällä sitten yötä myöten keittelin vesiä. Että näin! 

Arkeen on pyörähdetty siis  ihan kunnolla. Tänään jatkui kielikoulukin ja yritin muistella kaikkea unohdettua. Siirryin nyt sitten vaiheeseen 3 ja sain ihanan uuden opettajan! Oon hänestä tosi kiitollinen ja innolla menenkin huomenna jatkamaan opiskeluitani.



KERTUN KESÄLOMA!
1. Matkatavaroiden saunotusta


2. Herkkuja!






3.Kesähetkiä









4.YLLÄTYSSYNTTÄRIT (kiitti ihanuudet)!




5.Lähettipäivät Rydessä



6. Viimeisen päivän tunnelmat



Lähteekö teillä koskaan jutut lapasesta? Mulla tais lähtee tuon karkin hamstraamisen suhteen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti