keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Joskos sais vielä muutaman leiman!



Hups, virkailija laittoi virallisen leiman väärinpäin. Näitähän sattuu.



Etiopiasta tuli uutisia, jotka lupailevat hyvää! Charity-konttori oli sanallisesti lupailleet, että minulle tulee puoltokirje työlupaa varten. Tosin he halusivat vielä yhden paperin legalisoituna konttoriin. Hain kiltisti leimat (kuva yllä) ja paperi on tänään lähtenyt Tukholmasta kohti Addista!  Nyt toivomme, että saisimme kaikki mun paperit reilaan ja pääsisin lähtemään Etiopiaan ENSI VIIKOLLA! Huhhuh, jännäksi käy. Kiireinen aikataulu johtuu kielikoulusta, jossa alkaisi kurssi 6.4. Meillähän tuo päivä on pyhäpäivä, mutta Etiopiassa pääsiäistä vietetään eriaikaa niin siellä se on normityöpäivä. Tai ainakin näin luulen.

Ai kauhia. Tässähän rupeaa jo jänskäämään… Mutta kyllä mä olen ihan valmis jo lähtemään, ei haittaa vaikka tiukalla aikataululla lähtö tulisikin!


Nyt lähden Hämeenlinnaan nuorten Pointti-iltaan ja huomenna avannon kautta Ryttylän naisten järkkäämään Kepa-piiriin. 

Oikein ihanaa pääsiäisen odotusta!

Kuvia viikolta:





Auringonpimennystä katseltiin

2 kommenttia:

  1. Nii on! Tänään musta tuntu siltä, ko joku ois syönyt mun mahaa sisältä päin . Niin paljon mua jännitti...

    VastaaPoista