maanantai 16. helmikuuta 2015

Ystävänpäivä on joka päivä

Kirjoitin viimeiseen rukouskirjeeseeni, että lähteminen lähentää. Olen elänyt nyt pari kuukautta siinä uskossa, että lähtö on ihan nurkan takana, muutaman viikon sisällä. Sen tähden olen käynyt kavereiden, sukulaisten ja kummilasten luona. Olen viettänyt erilaisia lähtöjuhlia ja käynyt kahvilla ja lounailla ihmisten kanssa. Olen halannut ja moikannut viimeistä kertaa ennen lähtöä monet ihmiset. Sitten… olen tavannut nämä ihmiset uudestaan, koska eihän se lähtö vielä tullutkaan.

Noh, lähetystyöhän lähtö on monivaiheista ja joskus epävarmaa. Mutta se on saanut minut jälleen kerran tajuamaan kuinka paljon minulla on rakkaita ihmisiä elämässä. Miksi elämässä pitää tapahtua jotain näin suurta, näin ihanan asian tajuamiseen. Jos ja kun sinulla on rakkaita ihmisiä elämässäsi, kutsuhan heidät lettukesteille kotiisi tai vie ystäväporukka pulkkamäkeen laskiaisviikon kunniaksi.

Rakkautta ja lämpöä viikkonne!

Käytiin Etiopialaisessa ravintelissa syömässä injeraa

Afrikan tähti löytyi, no mistäs muualta kuin Addis Abebasta!

Ihana ystäväni teki minulle UPEAN kakun!

Tikkupullanpaistoa Ryttylän kuutamohiihdoissa
Ai niin, jos haluat säännöllisesti rukouskirjeeni niin klikkaa tästä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti